„Apple TV Plus“ rizikuoja tapti panašia į visas kitas srautinio perdavimo paslaugas
NUOMONĖ: Na, manau, kad tai niekada nesitęs. Iš Holivudo sklindantis triukšmas rodo, kad norint, kad „Apple“ stambūs vaizdo įrašų transliavimo darbai būtų tinkami, reikės užtepti tam tikrus pleistrus, kad nenutekėtų daugiau pinigų.
Pirmosios naujienos pasirodė praėjusią savaitę, kai vėl pasirodė gandas, kuris jau kurį laiką sklandė, su pasiūlymu, kad „Apple“ dar kartą ieško licencijuoti turinį iš Holivudo studijų padėti išplėsti savo pasiūlą ir išlaikyti prenumeratorius.
Ir tada naujienų savaitė buvo ta, kad „Apple“ potencialiai ieškojo pridedant skelbimų finansuojamą pakopąsekdamas pėdomis Netflix ir Disney+ pridedant pakopos metus po to, kai paslauga faktiškai paleidžiama.
Esu tikras, kad šalia bus žmonių, kurie sakys (arba rašys), kad pirmosios naujienos jau seniai laukė, ir galbūt daug daugiau žmonių, kurie nemėgsta antrojo naujienų rato, ypač dėl Apple TV+ kaina per pastaruosius porą metų, o iš reklamos finansuojama pakopa gali reikšti dar vieną pagrindinės pakopos kainų padidėjimą.
Jei kuris nors išsipildys, būsiu nusivylęs.
Kai „Apple TV+“ buvo paleista, ji bandė daryti ką nors kitaip – vis dar buvo „Apple“ vairinėje (tiek daug žvaigždžių), tačiau dėmesys originaliam turiniui buvo nauja idėja, kai tiek daug kitų studijų ir srautinio perdavimo paslaugų tiesiog atgaivindavo ir leisdavo hitus.
Tačiau akivaizdu, kad tai nepasiteisino dėl daugelio priežasčių. Nepaisant didelių gamybos verčių ir bendros geros originalaus „Apple“ turinio kokybės, ji neturėjo daug hitų iš lūpų į lūpas. Galima teigti, kad Tedas Lasso buvo didžiausias, bet net ir tada žmonėms pasirodė keistas požiūris į komediją, nes jie tikėjosi daugiau juoko keliančių akimirkų nei kartais kontempliatyvūs, probleminiai serialai.
Man taip pat patiko neseniai išleista Dark Matter; Ką tik baigiau visą „See“ seriją (tai labai smagu) ir, žinoma, yra „Slow Horses“ ir „Užgrobimas“ (galbūt vieninteliai kiti dideli hitai iš lūpų į lūpas paslaugoje), Foundation, Trying, For All Mankind , ir Ištarnavimas.
Ir buvo nesėkmių – jų daug, kaip ir galima tikėtis iš srautinio perdavimo paslaugos. „Echo 3“ buvo gudrus karinis trileris, „Ryšiai“ buvo nuobodu, niekas neprisimena Steveno Spielbergo sukurtų „Nuostabiųjų istorijų“, o „We Crashed“ padarė taip, kaip buvo pasakyta pavadinime.
Kaip ir kitos vaizdo transliacijos paslaugos, atrodo, kad „Apple TV+“ sunkiai sekasi kurti įsimintinus (ar tiesiog gerus) filmus. Argyle’as buvo nesėkmingas, Fingernails buvo neįveikiamas, o Ghosted buvo pamirštamas. Paslauga laimėjo pirmąjį geriausio filmo akademijos apdovanojimą su „Coda“, tačiau, be keleto kitų filmų, tokių kaip „Gėlių mėnulio žudikai“, ji tikrai nepasitvirtino kaip apdovanojimų žaidėja.
Būtų gaila, jei „Apple TV+“ keliautų taip pat, kaip ir kiti transliuotojai, ir nepaisant to, kad „Apple“ galvoja, kad tai gali sustabdyti (finansinį) kraujavimą, manau, kad „Apple TV+“ taps dar viena vienalyte paslauga. „Apple“ išleido savo nugarą, nes neseniai pasirodė žinia, kad „Severance“ epizodai kainuoja apie 20 mln.
Draugai (vėl…)
Originalus programavimas gali būti vertinamas kaip triukas, tačiau jis paskatino naujas idėjas ir rizikas, kuriomis tradicinės Holivudo studijos jau kurį laiką nesidomėjo. Akivaizdu, kad ji skyrėsi nuo kitų srautinio perdavimo paslaugų, tačiau beveik atrodė, kad nežinojimas apie jos biblioteką trukdė žmonėms ją užsiprenumeruoti.
Kas iš tikrųjų nori pamatyti Draugus jau ne vieną kartą ar tiesiog nori, kad jiems dirbant fone būtų rodoma Bing Bang Theory? Manau, kad visi norime, kad mus sudomintų geros istorijos, o dar geriau – istorijos, kurių dar nematėme, tačiau nepalengviname sau to, kad iš pažiūros reikalaujame labai pažįstamo, o ne to, kas nauja.
Galų gale, jei atrodo, kad „Apple TV+“ negali pailsėti darydamas ką nors naujo – vienos turtingiausių pasaulio kompanijų teikiamos srautinio perdavimo paslaugos – kokią viltį turi televizijos ateitis?