Ketvirtasis Tedo Lasso sezonas gali būti ne pati geriausia idėja

Ketvirtasis Tedo Lasso sezonas gali būti ne pati geriausia idėja


NUOMONĖ: Mano nuomone, Apple TV+ yra labai neįvertinta. Skirtingai nuo kitų transliuotojų, kurie remiasi pavadinimų biblioteka arba licencijuojamu turiniu iš kitų studijų. Tai originalaus turinio bastionas, ir tegul tai tęsis ilgai.

Ne viskas pavyksta. Kartu su sėkme yra daug nesėkmių. Vienas didžiausių jos sėkmių buvo Ted Lasso – ne visiems patikęs ar humoro jausmą puikiai suprastas šou, o serialas, kuris „Apple TV+“ įtraukė į transliacijos pasaulį.

Nepriklausomai nuo to, kaip jautėtės apie tai, kaip baigėsi trečiasis sezonas, jis baigėsi užbaigtumo jausmu ir viskas baigėsi. dėl to mane gąsdina pranešimas apie keturis sezonus. Kaip ir futbole, taip ir būna, kai neturėtum grįžti į buvusį klubą. Tai dažnai nesibaigia gerai, kaip gali pasakyti Romelu Lukaku.

Ketvirtojo sezono anonsas nuvilia, nes parodo, kad „Apple“ a) ne tik nepasirengusi judėti į priekį, bet ir b) neatrodo pernelyg pasitikinti tuo, ką gali pasiūlyti čia ir dabar. Srautinis transliuotojas, kuris yra įsitikinęs, kad pasirodys naujas transliuotojas, lauktų nekantriai, tačiau neabejotinai „Apple“ reikia pareiškimo, kuris parodytų, kad kartu su visais kitais transliuotojais ji turi daug hitų.

Tedo Lasso reklaminis vaizdas
kreditas: Apple/Warner Bros TV

„Apple TV+“ gyvuoja jau penkerius metus, tiek pat laiko, kiek egzistavo „Disney+“, ir jų likimas negali būti kitoks. Pranešama, kad „Disney+“ turi 153 milijonus prenumeratorių; o Apple TV+ svyruoja apie 44 mln.

Akivaizdu, kad „Disney“ turi didesnę įtaką kultūriniam poveikiui nei „Apple“, tačiau „Apple“ yra viena didžiausių technologijų kompanijų, jei ne pati didžiausia, kurią kada nors matė ši planeta, tačiau atrodo, kad ji sunkiai pavertė savo labai lojalių klientų bazę mokančia „Apple TV+“. prenumeratorių. Tai negali būti tik dėl to, kad „Apple“ neturi savo „Žiedų valdovo“ versijos, tiesa?

Nes jei tai būtų tiesa, tai nuviliančiu būdu atspindėtų klientų skonį, ir nors (aktyviai) nesistengtume užtemdyti žmonių, mes visada skundžiamės tomis pačiomis senomis franšizėmis, bet kreipiamės tik dėl dalykų, kuriuos mes atpažinti. Apmaudu, kad visi 2024 m. daugiausiai uždirbusių filmų dešimtukas yra kažko, kas jau egzistuoja, tęsiniai, bet kaip pavyko sukurti tuos tęsinius? Nes kažkas tam tikru momentu išdrįso sukurti kažką naujo ir kitokio nei buvo anksčiau.

Manau, kad Apple būtų protinga tai nepamiršti, kai ruošiasi kelionei į Nelson Road stadioną, o ne kastuvu kastuvu ką nors, ką jau matėme. Kartais sugrįžimas į namus pasiteisina, kartais – didžiulis nusivylimas.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -