„Spotify“ „Wrapped AI Podcast“ paliko mane šaltą ir atsijungė nuo muzikos

NUOMONĖ: Nenumaldomas dirbtinio intelekto kėsinimasis į viską tęsiasi su Spotify Wrapped 2024. Sukrečiantis Wrapped AI podcast’as suteikė džiaugsmo apibendrinant mano metus muzikoje, pašalindamas žmogaus prisilietimą.
„Spotify Wrapped“ visada buvo kažkas, ko reikia laukti. Ankstesniais metais jaučiamas jaudulys, kai jis sumažėja. Taip yra todėl, kad tai kažką sako apie tu; savo asmenybę, brangiausius dalykus, šauniausius atlikėjus ir jus sujaudinusią muziką.
Gaukite 20 % nuolaidą naujajam UE Wonderboom 4
Wonderboom yra Wunderbar! „Amazon US“ siūlo 20 USD nuolaidą naujausios kartos „2024 Ultimate Ears Wonderboom 4 Bluetooth“ garsiakalbiui.
- Amazon JAV
- Buvo 99,99 USD
- Dabar 79,99 USD
Žiūrėti pasiūlymą
Milijonai žmonių didžiuojasi galėdami dalytis savo „Wrapped“ statistika socialinėje žiniasklaidoje, demonstruodami savo eklektišką skonį arba statusą kaip 1 % didžiausio kylančio atlikėjo gerbėjo. Šiais metais jautėsi kiek kitaip, ir aš negalėjau suprasti, kodėl. Leiskite man pabandyti suformuluoti.
Žinote, kai kalbatės su kuo nors, o jis iš tikrųjų nėra susižadėjęs ar visiškai nedalyvauja? Jie sakys tokius dalykus kaip „va, tai beprotiška! arba „Aš myliu tai dėl tavęs“ arba „tai per daug juokinga“.
Tai suprantu iš kai kurių jaunų amerikiečių, kurie, kaip tauta, žengia didelius žingsnius link to, kad atrodytų, jog domisi tuo, ką sakote, bet šiek tiek prasilenkia su autentiškumo skyriumi. Nesugebėjimas palaikyti akių kontakto, „uh-huh“ atsako nuleidę akis į telefoną, nes kartoja numatytas eilutes, pvz., „tai taip įdomu!“. Visada yra pasakymas, bet puiku, kad stengiatės.
Šiaip ar taip, man šiandien priminė tas jausmas, kai iš liguisto smalsumo klausiausi „Google Notebook LM“ varomo Wrapped AI podcast’o. Suasmenintas podcast’as! Oho, kaip šaunu, tiesa?
Neteisingai. Du „šeimininkai“ skiria maždaug keturias minutes, nagrinėdami jūsų metų statistiką. Mažiau dirbtinio intelekto ir daugiau dirbtinio entuziazmo. „Oho, 25 516 minučių klausymosi“, – lėtai pasakė AI laidų vedėja. „Man įdomu, koks buvo šių neįtikėtinų metų garso takelis? atsiliepė jos AI kolega vyras. Ar tu dabar drauge?
„Oho, klasika“… „Nesenstanti“… „Tai neįtikėtina! Tai tikrai turi sulaukti jūsų atgarsio“, lydėjo įvairi statistika. „Tai tikra fantastika!” ir „Aš praktiškai matau, kaip juos išjuoste!” ir „tos vasaros naktys buvo kupinos nostalgijos“.
Ech, prašau. Panašu, kad AI buvo nustatytas į nuolaidžiavimo režimą.
Visa tai buvo tiesiog… taip… šlykštu. Ir tai paliko mane šaltą ir atjungtą. Atsiribojau nuo muzikos, kuri šiais metais man kažką reiškė. Suprato, kad jį galima suvienodinti ir su susijaudinimu man sugrąžinti didelis kalbos modelis.
Jaučiau, kad šiais metais man daug reiškę žmonių įrašai buvo suskirstyti į kodo fragmentus, kuriuos AI interpretavo ir išspjovė per bendrąsias banalybes.
Trukdo autentiškam ryšiui
Tai tik dar vienas pavyzdys, kaip „Spotify“ per pastaruosius kelerius metus trukdė autentiškam ryšiui su muzika. Puikus pavyzdys yra internetinių transliacijų ir garso knygų dėjimas į kanalus kaip kliūtis klausytis.
Rekomendacijų algoritmas yra ankstesnio savęs apvalkalas. Neklausk manęs kodėl. Pasakiški kasdieniai mišiniai dabar yra tik grojaraščių, kurių jau klausote, kartojimas. Kadaise buvęs patikimas grupių ir atlikėjų rekomendacijų šaltinis, jis susiaurino mano akiratį, parodydamas man daugiau to paties.
Aš sėdėsiu savo žmonos automobilyje ir paleisime „Daily Mix“ ir tai bus tie patys 30 nelygių pop punk kūrinių, kurių nuolat klausomės. Aš vėl negirdžiu In Too Deep by Sum 41, žmonės. Aš tiesiog negaliu. Aš pasiekiau savo ribą.
Ar tai tiesiog tiek daug laiko su „Spotify“ rezultatas? Per daug nepažįstamos muzikos praleidimų, kai jums tiesiog reikia pataisymo, susiaurinančio tai, ką veikia algoritmas? Nepakanka laiko praleisti klausantis „Discovery Weekly“ (kuris anksčiau buvo nuostabus)? Ar „Spotify“ dabar taip gerai mane pažįsta, kad kartodamas atkuria būtent tai, kas man patinka?
O gal tai tik laipsniškas kuravimo ir atradimo galimybių praradimas, dėl kurio ankstesnėmis dienomis „Spotify“ išsiskyrė?
Kad ir koks būtų atsakymas, jei „Spotify“ algoritme kada nors buvo redakcinis žmogiškasis prisilietimas, dabar jo nebėra. Ir tai negrįžta.
Tai nereiškia, kad aš visiškai nemėgstu dirbtinio intelekto. Man patinka AI DJ funkcija, kurią kompanija išstūmė per pastaruosius metus. Kai esate neapsisprendęs, jis geriau panaudoja jūsų klausymosi istoriją ir grąžina jus prie to, ką jautėte tam tikru savo gyvenimo laikotarpiu.
„Spotify Premium“ turiu nuo pat pradžių, taigi jiems dar 15 metų. Dabar daugiau nei trečdalis mano gyvenimo. Jei nejaučiate ypatingos nuotaikos, galite paliesti didžėjaus piktogramą ir ji pateiks jums ką nors kita, kas jums neseniai patiko.
Man tai gerai. Tai tik šis pagamintas, neautentiškas, netikras autentiško žmogaus prisilietimo pakaitalas. Įeikite į šiukšliadėžę.