Su naujausiu „Netflix“ kainos kilimu, mes įsipareigojome transliacijos pabaigos žaidimą

Nuomonė: Prieš kelerius metus buvo retai girdėti apie bet kurios vaizdo transliacijos paslaugos kainų padidėjimą, tačiau dabar jie vyksta taip reguliariai, kad sunku pasivyti. Pagrindiniai kainų kilimo judėjimo kurstytojai? „Netflix“.
„Netflix“ aukščiausia pakopos (jos aukščiausios kokybės 4K HDR parinktis) yra brangiausia iš bet kurios transliacijos paslaugos, o jos žingsnis padidinti lubas, padidėjus prenumeratos mokesčiui, bent jau ilgainiui nebuvo įdėtas į jį. Tiesą sakant, bėda, su kuria ji susidūrė prieš kelerius metus, gali būti vertinama kaip blyksnis, atsižvelgiant į tai, kad ji dabar pasiekė 300 milijonų abonentų visame pasaulyje.
Šis abonentų šuolis greičiausiai yra jos pagrindinės pakopos su skelbimais, kurie klientams pasiūlė pigesnį kelią pragyvenimo išlaidų krizei (tai staigmena „Netflix“ nesiūlė reklamos palaikomos pakopos anksčiau). Didžiąją dalį savo pajamų greičiausiai gaunama iš tos pakopos, nes aš nesu įsitikinęs, kad 4K HDR stebi tiek daug, ypač kai žmonės stebi savo telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose.
Ir kadangi „Netflix“ ir toliau turi adatą prie tos slenksčio, manau, kad tai patvirtina tai, ką aš svarstiau jau keletą metų. Dabar galime labai daug patvirtinti, kad žemos srautinio perdavimo paslaugų kainos, kai jos paleido, buvo nuostolių ir lyderių pozicija iš pradžių pritraukti klientus, prieš tai atgaivindami šias išlaidas palaipsniui padidindami kainą bėgant metams. Problema ta, kad šis naujausias „Netflix“ kainos padidėjimas nėra paskutinis – ji tęsis.

Manau, kad tam tikru momentu pamatysime daugybę vaizdo transliacijos paslaugų, pasiekiančių 30 USD / 30 USD per mėnesį, o gal ir daugiau. Lėtas tradicinių, linijinių transliacijų per oro transliacijas, taip pat transliacija valgant kabelinėse paslaugose reiškė, kad programų stebėjimas internete tapo de facto būdu, kaip sunaudoti turinį namuose. Kiekvienas paslaugų teikėjas pamatė pamainą ar žinojo, kad tai buvo ateitis, nesvarbu, ar tai buvo BBC IPlayer (tai yra vienas iš tikrųjų transliacijos rinkos pradininkų), laisvai ir net TV prekės ženklams, kurie pradeda veiksmus su „Samsung TV“ veiksmu Plius ir LG kanalai.
Interneto transliacija nebėra ateitis. Tai čia ir yra tai, kaip mes žiūrėsime filmus, TV serialus ir kitus programas.
Ateitis, su kuria susiduriame
Kurdamas internetą ateityje, tai turėjo įtakos tradiciniams transliavimo būdams, būtent gaunant pajamas. Jei žiūrovai stebi mažiau sausumos televiziją, reklama tampa mažiau veiksminga, o transliuotojai uždirba mažiau pinigų. Šis trūkumas turi būti kažkaip padarytas.
Taigi mes klydome galvodami, kad perjungimas nuo kabelio ar oro sutaupys žmonių pinigų. Tai niekada neatsitiks, bent jau ne ilgalaikėje perspektyvoje. Visi žetonai yra internetiniame krepšelyje, o 8,99 £ / 8,99 USD, kad būtų galima užsiprenumeruoti transliacijos paslaugą, kuri siūlo tūkstančius valandų turinio, jums yra labai vertinga, tačiau prasta grąža turinio teikėjui.


Tai, ką srautinio perdavimo paslaugos turi sudaryti, yra deficitas ar nuostoliai, jei neturite galimybės uždirbti tiek pinigų parduodant kabelinėms ar linijinėms transliacijoms. Anksčiau kino studija galėjo parduoti filmą kelis kartus: kino teatras, namų vaizdo įrašai, kitos transliacijos paslaugos, kabelinės paslaugos, linijinės transliacijos ir kt. Tos parinktys nebėra tokios pelningos, ironiškai dėl srautinio perdavimo patogumo.
With streaming services almost operating as their own mini-studios (like the independent studios of a decade ago) £8.99/$8.99 is not going to make that money back, but £39.99/$39.99 a month might just do it, and that, really , yra tikslas. Jums tereikia ieškoti to, ką hibridiniai tiekėjai su įvairiais jų paketu su savo paketu, pavyzdžiui, „Sling TV“ ir „FubotV“ mokestis (atitinkamai 40 USD/mėn. Ir 79,99 USD/mėn.), Norėdami pamatyti, kiek televizijos tiekėjų nori imti.
Šiuo metu išlieka pusiausvyra. Yra brangesnių srautinio perdavimo paslaugų ir pigesnių, ir jūs galite maišyti ir suderinti. Kai „Max“ (nepasitiki „Reviews“ redaktoriumi) potencialiai atvyks į JK 2026 m., Greičiausiai jis bandys būti aukščiausios klasės, nors manau, kad jis pateko į žaidimą per vėlai, kad tai pavyktų.
Šiuo metu tai dažniausiai būna „Netflix“ ir (arba) dar viena mažesnė („Paramount+“, „Discovery+“, „Peacock“, „Apple TV+“) kartu su JK pasivijimo paslauga, kuri leis daugumai žmonių pažymėti.
Šiuo metu „Netflix“ žaidžia išmanųjį žaidimą tapdamas paslauga, kuri siūlo viską. Atrodo, kad netyčia tai suklupo, tačiau pažvelkite į tai dabar, ir ten yra filmų, TV serialų, mobiliųjų žaidimų, sportas daro didesnę įtaką („WWE“ susitarimas gali būti geriausias dalykas, kurį ji padaryta), taip pat yra ir realybės televizija. Viskas, ką mums gali tekti rasti dar dvi ar tris paslaugas, siekiama įstrigti į vieną didelę.
Tam tikru metu srautinio perdavimo paslaugos privers šią problemą kainodaros prasme ir turėsite pasirinkti. Esame vaizdo įrašų transliacijos paslaugų pabaigoje, o spragtelėdami pirštus, „Netflix“ yra „Pole“ pozicijoje, kad laimėtų transliacijos karus.