Japonijos sunkvežimio vairuotojo, kurį prarijo smegduotos, baimės, kai gelbėjimas patenka į 4 -ą dieną – nacionalinė

Auga baimės dėl sunkvežimio vairuotojo, kuris dabar praleido beveik keturias dienas, įstrigęs Japonijos smegduobėje, sveikatai ir saugai, po to, kai kelias atsidarė ir prarijo sunkvežimį, kurį vairuojo.
74-erių vairuotojas, kuris nebuvo identifikuotas, pirmiausia įstrigo smegduobėje, kai antradienio rytą ji atsidarė judrioje Jashimo mieste, visai šalia Tokijo.
Anot Yashio priešgaisrinės departamento pareigūno Yoshifumi Hashiguchi, jis sąmoningai ir bendravo su gelbėjimo darbuotojais, tačiau neatsakė nuo antradienio popietės.
Gelbėjimo ekipažai visą parą dirbo prie vyro. Jie sugebėjo atgauti sunkvežimio lovą nuo smegduobės, tačiau sunkvežimio kabina liko palaidota po šiukšlėmis ir dirvožemiu.
Pirmieji atsakytojai bando išgelbėti sunkvežimio, kuris pateko į smegduobę, vairuotoją Jashio gatvėje, į šiaurės rytus nuo Tokijo, 2025 m. Sausio 28 d., Antradienį.
Kenichiro Kojima / Kyodo naujienos per AP
Kai jis pirmą kartą susiformavo, smegduobė buvo maždaug tokio dydžio baseine ir maždaug 33 pėdų pločio ir 20 pėdų gylio. Tačiau vietiniai pareigūnai teigia, kad nestabili žemė, nesandari vandens vamzdžiai ir laisvos šiukšlės išaugo maždaug keturis kartus.
„Vidai yra gaudomi ir kasdien didėja“, – CNN sakė Saitama prefektūros kanalizacijos darbų skyriaus pareigūnas.

Gaukite kasdienių nacionalinių naujienų
Gaukite svarbiausių dienos naujienų, politinių, ekonominių ir dabartinių reikalų antraštės, kartą per dieną pristatytos į jūsų gautuosius.
Manoma, kad skylę sukėlė požeminio nuotekų vamzdžio plyšimas. Iš pažeisto vamzdžio nuotekos užtvindė skylę, todėl ketvirtadienį atsirado antra smegduobė.

Anot „The Guardian“, ekipažai dabar keičia taktiką ir pradėjo statyti 30 metrų ilgio rampą, kuri, jų manymu, leis jiems pasiekti vyrą.
„Mes planuojame pastatyti šlaitą iš saugesnės vietos, kad galėtume nusiųsti sunkią įrangą“, – „The Outlet“ pasakojo vietos ugniagesių viršininkas Tetsuji Sato, vadindamas operaciją aplink smegduobę „ypač pavojinga“.
Ugniagesiai stengiasi išgelbėti sunkvežimio vairuotoją po to, kai jo transporto priemonę prarijo smegduobė prie prefektūrinės kelio sankryžos, Yashio mieste, Saitamos prefektūroje, 2025 m. Sausio 28 d.
„Jiji Press / AFP“ per „Getty Images“
Tuo tarpu žemė toje vietoje tapo tokia nestabili, kad gyventojams, gyvenantiems maždaug 200 netoliese esančių namų skylė.
Anot vietinių naujienų išparduotuvės „Kyodo“, pasibaigus rampai, sunki įranga bus išvežta į skylę, kad išvalytų kai kurias šiukšles, o gelbėjimo darbuotojai galės patekti į smegduobę, kad galėtų tęsti savo paiešką.
Kai vairuotojas išims, ekspertai pateks į smegduobę ir apžiūrės nuotekų sistemą.
Žemės, infrastruktūros ir transporto ministerija užsakė kanalizacijos sistemų patikrinimą visoje šalyje. Vienoje iš labiausiai katastrofų linkusių šalių pasaulyje smegduobė sukėlė rūpesčių dėl senėjimo infrastruktūros.
Didžioji dalis pagrindinės Japonijos viešosios infrastruktūros buvo sukurta sparčiai augant septintajame ir aštuntajame dešimtmečiuose. Nuotekų vamzdis Yashiro yra maždaug 40 metų.
– Su failu iš „Associated Press“
& Copy 2025 „Global News“, „Corus Entertainment Inc.“ skyrius.