Skrydžių saugos ekspertas per lėktuvo katastrofą Brazilijoje: „Aš jais neskraidinčiau“

Mary Schiavo atidžiai aprašo tai, ką ji matė, kai „Voepass Linhas Aéreas Flight 2283“ skrydis 2283 nukrito ant žemės penktadienį Brazilijoje, per aviakompanijos katastrofą, per kurią žuvo visi 62 lėktuve skridę žmonės.
„Šis vaizdo įrašas suteikė daug užuominų“, – interviu iš Čarlstono (SC) „Global News“ sakė Schiavo, komentuodamas mobiliojo telefono vaizdo įrašą, kuriame matyti, kaip keleivinis lėktuvas sukasi.
Aviacijos advokatas ir buvęs Jungtinių Valstijų transporto departamento generalinis inspektorius buvo paprašytas peržiūrėti, ką tyrėjai tirs po ATR 72-500 katastrofos netoli San Paulo, Brazilijoje.
„Buvo aišku, kad jie turėjo visišką aerodinaminį atotrūkį ir iki to momento, kai buvo užfiksuotas vaizdo įrašas, nebuvo galimybės išgelbėti to lėktuvo“, – sakė Schiavo.
Skrydžių sekimo duomenys rodo, kad prancūzų gamybos dviejų variklių turbopropelerinis lėktuvas vos per minutę nukrito 17 000 pėdų, nors greito nusileidimo priežastys kol kas nežinomos.
Remdamasis socialinėje žiniasklaidoje plačiai dalijamu vaizdo ir garso įrašu, Schiavo sako, kad atrodo, kad lėktuvas vis dar turėjo galios.
„Buvo naudinga žinoti, kad varikliai vis dar veikia, jie neturėjo variklio gedimo“, – sakė ji.
Nepaisant to, remiantis vaizdo įrašu ir radaru, keleivinis lėktuvas atrodė nukritęs iš dangaus.
Naujausios naujienos iš Kanados ir viso pasaulio
išsiųstas į jūsų el. laišką, kaip tai atsitiks.

Gaukite naujausias nacionalines naujienas
Jei norite gauti naujienų, turinčių įtakos Kanadai ir visam pasauliui, prisiregistruokite gauti naujausių naujienų įspėjimus, kurie jums bus pristatyti jiems įvykus.
„Pagal radarą, jis buvo labai greitas. Jie buvo 204 mazgų greičiu, o tada jie visiškai nejudėjo į priekį“, – sakė ji.
„Nebuvo jokio oro eismo valdymo ryšio, nebuvo Mayday, nebuvo patarimo bokštui, kad jiems reikia atlaisvinti kvėpavimo takus, nieko; jie neturėjo laiko bendrauti“, – pridūrė Schiavo.

Kai kurie Brazilijos aviacijos ekspertai teigia, kad avariją galėjo lemti apledėjimas – problema, kuri anksčiau buvo avarijų, susijusių su ATR 72, priežastimi.
Visų pirma, 1994 m. spalio 31 d. American Eagle Flight 4184, skridęs tarp Indianapolio ir Čikagos, susidūrė su stipriomis apledėjimo sąlygomis. ATR 72 nesuvaldė ir rėžėsi į lauką. Visi 68 laive buvę žmonės žuvo.
Katastrofos Brazilijoje metu buvo pranešta, kad lėktuvo skrydžio trajektorijoje buvo aktyvus orų įspėjimas dėl „didelės užšalimo rizikos“.
„Transport Canada“ 2017 m. sertifikavo ATR 72-500 naudojimui Kanadoje. Tuo metu Prancūzijos ir Italijos konsorciumas teigė, kad orlaivis „puikiai tinka sudėtingoms rinkoms, tokioms kaip Kanada“.
Pranešime spaudai ATR gyrėsi apie orlaivio gebėjimą „skristi itin šaltu, lediniu oru, kilti ir leistis ant neasfaltuotų ir trumpų kilimo ir tūpimo takų, o jų neprilygstamas veikimas yra neįkainojamas“.
Tarp vežėjų, kurių parke yra ATR orlaivių, yra „Calm Air“, Manitoboje, Kanados šiaurėje, kuri aptarnauja Šiaurės Vakarų teritorijas, Nunavutą ir kai kurias provincijas, ir „North Star“, įsikūrusi Thunder Bay mieste, Onte.
Nors gali prireikti savaičių, kol tyrėjai tiksliai nustatys katastrofos Brazilijoje priežastį, Schiavo, peržiūrėjęs skrydžio duomenų įrašymo įrenginį ir kabinos balso įrašymo įrenginį, sutinka, kad Transport Canada gali norėti peržiūrėti savo ATR 72 sertifikatą, atsižvelgiant į tyrimo rezultatus. .
Ji sako suprantanti, kodėl kas nors būtų atsargus skraidydamas tokio tipo orlaiviais, nes vėl nerimauja dėl apledėjimo.
„Baimė yra labai svarbi emocija ir jausmas, ir atvirai kalbant, ATR apledėjus, pamačiusi tą nelaimingą atsitikimą, atvirai pasakius, nenorėčiau patekti ir į apledėjimą“, – sakė ji.
„Galiu jums pasakyti, kad po 1995 m. pranešimo Jungtinėse Amerikos Valstijose, kur įvyko baisi ATR apledėjimo avarija, aš jais neskraidinčiau.
© 2024 Global News, Corus Entertainment Inc. padalinys.