Televizoriai vėl darosi painūs

NUOMONĖ: Dar vienas CES atliktas ir nuvalytas dulkes, nustatomas ateinančių metų šablonas (ir temperatūra). Kalbant apie televizorius, ateitis yra šviesi (tiesiogine prasme). Tačiau praėjus savaitei nuo tada, kai CES oficialiai uždarė savo suvažiavimo duris, nesu tikras, kokia šviesi ta ateitis.
Eidamas į renginį abejojau, ar bus daug naujovių – daugiau evoliucijos atvejis – ir nors buvo pranešimų, kuriuos būtų galima priskirti prie „naujų dalykų“, galiausiai televizoriai yra ryškesni, išmanesni ir spalvingesni. Kiekvienais metais ta pati istorija.

Dirbtinis intelektas buvo plačiai paplitęs, tačiau mašininio mokymosi algoritmai ir neuroniniai tinklai televizoriuose buvo naudojami daugelį metų, nors AI išpopuliarėjo, todėl televizijos prekės ženklai juos prisirišo, kad pateiktų savo pagrindinę žinią ir paprastesnį būdą žiūrinčiajai auditorijai suprasti, ką. Televizoriai veikia dabar. Asmeniškai aš neprisimenu, kada paskutinį kartą televizoriai buvo tokie painūs.
Reikia prisiminti tiek daug akronimų, tiek daug technologijų, kad sunku suprasti. Dauguma šios visiškai naujos technologijos nepalies nė vieno televizoriaus, kurį greičiausiai pirksite per ateinančius kelerius metus.
Buvo RGB Mini LED televizorių banga, arba, kaip kai kurie prekės ženklai atrodė apibūdinti kaip RGB Micro LED televizoriai, ir tai nėra tas pats, kas MicroLED televizoriai. „Hisense“, „Samsung“ ir TCL modeliai yra kuriami, tačiau tik „Hisense“ turi vieną, kuris šiais metais pasirodys su RGB TriChroma modeliu. Dydžiai prasideda nuo 100 colių, tai yra nedaugeliui, o ne daugeliui.


Tai verčia mane sutelkti dėmesį į didesnius ekranus. Aišku, kad yra paklausa, kitaip jie nebūtų gaminami, bet dydžiai taip nutolę nuo vidutinio žmogaus gyvenamosios erdvės, kad vienintelis kontekstas yra namas, kuriame yra 10 vonios kambarių. Jie nėra nereikšmingi, bet taip pat nėra reikšmingi.
Taigi, nesvarbu, ar tai RGB Mini LED, ar RGB Tandem OLED, AI, įtraukiantis garsas, didelis ryškumas ar mažai akinantys ekranai; daug kas vyksta. Ar televizoriai turės geresnį vaizdą ir garsą? Taip dėl pirmojo, svyruoja „galbūt“ dėl antrosios, tačiau tikrasis klausimas yra, kokią reikšmę visa tai turi paprastam žmogui, ir atsakymo nėra daug.
Siekdami didesnių dydžių, pažangių dirbtinio intelekto funkcijų ir didesnio ryškumo televizoriuose dauguma nesusidurs, atsiranda atotrūkis tarp patirties, kurią gaunate nuo aukščiausios kokybės ekranų iki prieinamų.


Vidutinės klasės televizorių rinkos sritis pradeda blėsti – nedaugelis televizorių prekės ženklų kalba apie šį segmentą, nes dabar tai yra arba aukščiausios kokybės, brangūs televizoriai (gamintojams) arba prieinami ekranai (vartotojui). Technologijos, kurios galėjo įveikti šią spragą, greitai tapo (arba tampa) prieinamos (QLED, Mini LED). Išmanieji televizoriai yra visur ir greičiausiai toje srityje nebus augimo. Nieko, kas galėjo paskatinti vidutinės klasės modelius, tarkime, MLA OLED televizoriams, nebėra.
Per pastaruosius kelerius metus susidarė atotrūkis tarp aukščiausios kainos modelių, kuriuos televizorių prekės ženklai nori jums parduoti, ir nebrangių ekranų, kuriuos klientai greičiausiai pirks. Veiksnys rinkoje, kuri, atrodo, neauga taip stipriai, kaip anksčiau, ir visos šios „naujovės“ verčia mane susimąstyti, ar tai slepia nerimą dėl televizijos prekių ženklų.